Logoksi kutsutaan tuotteen nimen tiettyä kirjoitustapaa kun taas liikemerkki eli tunnus sisältää tekstin lisäksi kuvallisen symbolin
stüssyn liikemerkki & logo
tunnistaa jännittävästä kirjoitustavasta.
spitfiren logon tunnistaa keskellä olevasta hahmosta ja koristeellistesta fontista.
Elementin logossa on punainen heräteväri ja selkeät suuret kirjaimet
Vansin logon tunnistaa mieleenpainuvasta V-kirjaimen kirjoitustavasta
Trasher logon tunnistaa sen kaarevasta kirjoitustavasta ja hieman avonaisista kirjaimista
Adidaksen tunnistettavat kolme raitaa ja kirjoitusasussa kaikki pienellä
Billabongin logossa puolet tekstistä on lihavoitu ja osa kirjaimista on päällekkäin
Ponke'sin logossa on mieleenpainuva koira ja yksityiskohta tähdet jäävät mieleen
Osiriksen logo muistuttaa silmää ja se menee myös i:n pisteestä tekstin yllä
Supremen kirkkaan punainen väri ja selkeä fontti on yksinkertaisuudessaan hieno.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti